dilluns, 3 de març del 2014

Presentació pública dels resultats d'Acció CE7

El mes de maig passat vam iniciar, des de l'Assistentat de Presència, el procés participatiu Acció CE7. Han estat uns mesos apassionants, que no haurien estat possibles sense el vostre suport i la vostra col·laboració. Finalment, el proper 13 de març durem a terme la presentació de les conclusions de tot aquest procés participatiu. Hem volgut fer aquest acte en el marc de la visita canònica que el P. General de l'Escola Pia, Pedro Aguado, dedicarà aquest mes de març a Catalunya, ja que diverses de les línies de treball que presentarem formen part dels projectes que actualment impulsa la Cúria General de l'Escola Pia en les diverses províncies d'arreu del món, i volem que aquestes propostes siguin la nostra aportació, des de Catalunya, en aquest sentit.

Escrivim aquest post al blog perquè ens agradaria que ens acompanyéssiu en aquest acte. Amb major o menor dedicació, tots vosaltres heu estat partícips del procés dut a terme, i volem que l'acte també sigui un espai d'agraïment a tots els que heu aportat el vostre gra de sorra al projecte. Alhora, com a membres de l'Escola Pia de Catalunya comptem amb vosaltres, i amb el vostre suport, per a endegar a partir d'ara els projectes que, d'aquestes conclusions, se'n derivin.

Igualment, volem animar-vos a fer arribar aquesta invitació a totes aquelles persones que cregueu que poden estar interessades en participar-hi. Sigueu ben lliures de convidar-los.

La trobada la farem:
  • El dia 13 de març
  • A les 18.30h (està previst acabar l'acte a les 20.30h)
  • A l'Escola Pia de Balmes

La inscripció la podeu fer a través d'aquest formulari http://ves.cat/jc1U o enviant-nos un correu electrònic a presencia@escolapia.cat

En acabat, si us voleu quedar, compartirem una copa de cava o de refresc amb els assistents a l'acte.

Imatge: Auca dels calçots

Cap comentari: